Ida Andersen

Jeg er Ida Kristiane Andersen og prioriterer selvudvikling rigtigt højt. Dette har givet mig mod til et  brancheskifte mod e-handel da jeg godt kan lide at udfordre mig selv og opnå ny viden ved at afprøve teori i praksis.

Jeg er fyldt med gå på mod og glæder mig til næste skridt i rejsen mod e-handel.

idakrisand@hotmail.com

26 24 05 15

Ambitioner

Formålet med at tage en professionsbachlor i e-handel, har været med fokus på at opnå ny viden inden for en branche i udvikling og hvor jeg kan se mig selv blive klogere på alle aspekter inden for dette felt. Jeg søger en bred viden indenfor marketing og e-commerce, hvor tanken på sigt er at gå fra generelist til specialist når jeg finder det jeg virkelig brænder for.

Det der motivere mig helt vildt er at den her branche aldrig står stille og at det kræver man hele tiden holder sig opdateret inden for de nyeste tendenser. Man kan få lov til at udfordre sig selv og hvor to dage aldrig er ens.

Uddannelse / erfaring

2018 – 2020: Markedsføringsøkonom
Markedsføringsøkonomen byder på både teori og praksis. Der arbejdes med en bred palette indenfor markedsføring, hvor bl.a. international markedsføring, økonomi, erhvervsret, salg og markedskommunikation er nogle af de kernekompetencer man tager med sig derfra. Derudover valgte jeg specialet promotion, hvor man for lov at udvikle sine kreative færdigheder.

I min praktikperiode fik jeg lov til at udfolde mine kompetencer indenfor bl.a. sociale medier, SEO og optimering af virksomhedens hjemmeside.

2019 – 2019: Projektledelse

Projektledelses kursuset er taget i forbindelse med Erhvervsakademi Dania. Dette har hjulpet mig med at få en række værktøjer med i bagagen, så man er klædt på til at stå overfor en relevant ledelses situation eller til projektstyring.

2012 – 2021: Salgsassistent

Jeg er uddannet salgsassistent, hvor jeg efter min elevtid, både har været fuldtidsansat og efterfølgende været deltidsansat i forbindelse med min videreuddannelse. Jeg har arbejdet med kundehåndtering, reklamationer, indkøb af nye varer, sociale medier mv.