Digital forretningsforståelse og e-handelsteknologier

Digital forretningsforståelse og e-handelsteknologier

Digital forretningsforståelse og e-handelsteknologier Igennem forløbet med fagene Digital forretningsforståelse og e-handelsteknologier, har vi her på 1. semester haft forskellige oplægsholdere med erfaringen indenfor de forskellige CMS systemer. Deres funktioner har...
Organic social

Organic social

Hvad er organic social? Organic social referer til enhver aktivitet, en given virksomhed laver på deres SoMe-kanaler (sociale mediekanaler) , som f.eks. Facebook, Instagram og LinkedIn, for at engagere sig med deres følgere/forbrugerbase, uden der er tale om betalt...
Paid Social

Paid Social

Paid Social Et af områderne vi har arbejdet med i faget digital markedsføring har været Paid social. Et rigtig spændende emne, og et emne som i den grad er aktuelt. Når man arbejder proaktivt med Paid social, er det vigtigt at man har udarbejdet en strategi. En...
Derfor skal du bruge storytelling

Derfor skal du bruge storytelling

Derfor skal du bruge storytelling Indenfor online kommunikation og markedsføring er konkurrencen stor om at få formidlet sit budskab. Som virksomhed skal man derfor nøje overveje sin strategi for ikke at tabe position og andele.  En af metoderne til at differentiere...
Journalistiske principper

Journalistiske principper

4 tips til succes med online content Journalisten Anne-Mette giver 4 konkrete skrivetips til hvordan du kan forbedre dit content. I denne artikel får du det bedste fra journalisten Anne-Mette’s præsentation, som hun holder for de studerende på...